یراق365

یراق الات کابینت

یراق365

یراق الات کابینت

  • ۰
  • ۰

کابینت آشپزخانه لاکی تعداد کاربرانی است که طبیعی بودن را در خانه و آشپزخانه خود ترجیح می دهند. زیرا لاک نزدیکترین مدل پوششی به رنگهای چوبی ارگانیک است. این نماینده مدرن فرهنگ سنتی چوب است. درب های لاکی شده که نه با روش روکش پی وی سی بلکه با استفاده از روش آغازگر و رنگ چوب تولید می شوند ، لذت های زیادی را به سبک کلاسیک ، قدیمی ، روستایی و روستایی ایجاد می کنند.

مثلا؛ آشپزخانه لاکی خاکستری که در تصویر می بینید و ما در نیشانتاشی مونتاژ کردیم به سبک کشور تهیه شده است. با نگاهی به خطوط کلاسیک و جلوه طبیعی باشکوه چوب ، می توانید تصور کنید که در کل یک آشپزخانه فوق العاده است.

کلاهک های لاکی با استفاده از آغازگر ضد آب بر روی چوب mdflam و رنگ لاک روی آن تولید می شوند. با برش های ویژه cnc می توان الگوهای کنده کاری را به سبک های مختلف ارائه داد. محدودیت رنگی وجود ندارد. در آشپزخانه ها ، آنها اغلب نگاه سنتی به گذشته دارند. رنگ خاص آن ضد آب و رطوبت است. حداکثر البته شما نمی توانید از ضدخراش بودن کابینت های آشپزخانه اکریلیک و روشنایی کابینت های آشپزخانه High Gloss از آشپزخانه های لاکی انتظار داشته باشید. مدل های کابینت آشپزخانه لاکی به سبک بسیار اصیل تری نسبت به آنها هستند.

کابینت آشپزخانه لاکی

آشپزخانه لاک سفید
آشپزخانه لاکی چوبی
آشپزخانه های دریاچه کشور
آشپزخانه دریاچه ADA
پوشش لاک چیست؟
مدل کابینت آشپزخانه لاکی از محبوب ترین ماژول های آشپزخانه سال های اخیر است. تولید این پوشش طبیعی ، با دوام ، رطوبت ، بخار و مقاوم در برابر محو شدن کاملاً متفاوت از سایرین است. روکش های اکریلیک ، روکش های غشایی ، روکش های لمینت ، روکش های با براقیت بالا با قالب pvc تولید می شوند که با چسب روی MDF چسبانده می شوند. با این حال ، روکش های آشپزخانه لاک یک روش رنگ آمیزی چوب است. بنابراین کاملاً طبیعی است. این یک روش رنگ طبیعی است که روی mdf خام اعمال می شود.

"هیچ پوشش پی وی سی روی پوشش های لاکی وجود ندارد. این شامل رنگ لاکی است که روی mdflam پرتاب می شود. به عبارت دیگر ، چوب نقاشی شده ... بنابراین ، بسیار نزدیک به احساس چوب طبیعی است. "

چگونه می توان پوشش لاکی تولید کرد؟روکش دستگیره کابینت لاکی قالب دار با پلی استر ممتاز ابتدا به MDF خام پرتاب می شود. پس از آن ، با استفاده از رنگ های پلی اورتان آغاز شده و ماندگار می شود. نمودار رنگی موجود نیست از آنجا که گزینه های رنگ بی پایان را می توان با pantones ترکیبی استفاده کرد. روکش های لاک با رنگ تنفس پلی اورتان پوشیده شده است که ماندگاری بالایی دارد و دارای تمام گواهی های بهداشتی است. بنابراین چوب + آستر + رنگ پلی اورتان ... به همین دلیل پوشش های لاکی نماد طبیعی بودن در آشپزخانه هستند.

  • ۰۰/۰۴/۲۶
  • حسن مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی