یراق365

یراق الات کابینت

یراق365

یراق الات کابینت

  • ۰
  • ۰

خانواده "Bartlett" ، که دارای همان نام معماری Bartlett School of Architecture در دانشگاه کالج لندن است ، با توجه به معماری ، الگوهای متحد المرکز سنتی را با طرح استوانه ای معاصر تلفیق کردند. جوزف گایلز ازدواج لازم را با فرم و کارکرد می فهمد. ، و با این دانش ، این مجموعه را ایجاد کرد.

راهنمای جامع انتخاب دستگیره کابینت و کمد

هندسه ساده دایره های متحدالمرکز و خطوط تمیز مشخصه بارتلت است

طراحی معاصر بدون هیچ زحمتی در فضایی برای زیبایی دلپذیر و مدرن با گره های ظریف به سبک کلاسیک طراحی سنتی هماهنگ می شود. زیبایی این طرح این است که قطعات جداگانه به تنهایی خودنمایی می کنند ، یا می توانید مجموعه را برای یک طرح جامع ترکیب کنید.

جوزف گایلز مجموعه را با این دسته اهرمی شروع کرد که در معماران و شیوه های طراحی داخلی بسیار موفق بود ، بنابراین کشش کابینت و دستگیره در به سرعت دنبال شد. به تازگی آنها ایستگاه های در و کف و خرید دستگیره کابینت دیوار و همچنین دستگیره درهای مرکزی را اضافه کرده اند.

مشاهده تمام کارهای JOSEPH GILES

راهنمای جامع انتخاب دستگیره کابینت و کمد

وقف صنایع دستی

In Residence از عشق ما به لوازم آشپزخانه و حمام زیبا ساخته شده است. ما متعهد به ارائه محصولات منحصر به فرد و با کیفیت برتر از منبع طراحی معتبر هستیم. ما به اقلام ساخته شده با استفاده از مواد صادقانه ، طراحی شده با نسبت کامل و توجه دقیق به جزئیات و تولید شده با استفاده از ترکیبی از هنر و صنعت قرن 21 احترام می گذاریم. هنگامی که این عوامل کنار هم قرار می گیرند ، محصولات استثنایی ایجاد می کنند که در زمان آزمایش خواهند کرد.

راهنمای جامع انتخاب و خرید دستگیره کابینت و کمد

بیش از سه دهه است که ما طیف متمایز محصولات خود را در اختیار صاحبان خانه ، معماران و طراحان داخلی نیوزلند قرار داده ایم. ما به نیازهای مشتریان خود برای تأمین خواسته های آنها گوش می دهیم و خدمات بسیار شخصی را ارائه می دهیم تا به طراحی و ساخت ساختمان کمک کند تا حد ممکن روان اجرا شود.

راهنمای جامع انتخاب  دستگیره کابینت و کمد

ما از شما دعوت می کنیم مجموعه محصولات زیبا ما را کشف کرده و تأثیر گنجاندن آنها بر پروژه شما را در نظر بگیرید.

  • ۰۰/۰۵/۱۴
  • حسن مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی